Subject: Ed: Enefit Green kohtumine
From: "Erkki Osolainen" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Cc: "Leena Albreht" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 12:32:08 +0200

Tere

Palun registreerida ja suunata Leenale.

Tervitades

Erkki

Saatja: Priit Ratassepp <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 19. detsember 2024 12:21
Adressaat: Erkki Osolainen <[email-masked]>; Rasmus Pruus
<[email-masked]>; Natalja Šubina
<[email-masked]>
Teema: Enefit Green kohtumine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan Teile ettepaneku ja sooviga kohtuda Terviseametiga seoses
tuuleparkide ja selle võimalikust mõjust ümbruskonnale tuulikute tööst
tingitud heli kandumisest.

Oleme varasemalt heas koostöös teostanud mõõtmisi, millest viimane toimus
Aseri tuulepargis. Veel oleme kuulnud plaanist teostada mõõtmisi
Sopi-Tootsi tuulepargis. Eeltoodust soovime arutada heas koostöös tulevaid
tegevusi.

Kas Teile on sobilik kohtuda ühel all oleval pakutud aegadest kas meie
Lelle 22, Talinna kontoris või Terviseameti kontoris Tallinnas?

23.01.2025 kell 10:00

31.01.2025 kell 13:30

Meie poolt osalevad juhatuse liige Innar Kaasik ja tuuleenergia
valdkonnajuht Siim Ots.

Lugupidamisega

Priit Ratassepp
Teenuslepingute haldur

Enefit Green AS |Finland, Baltic, Poland
+372 528 8093 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefitgreen.ee/> www.enefitgreen.ee

 <https://www.enefitgreen.ee/et/avaleht>